Een feest zoals we nog nooit gevierd hebben! Dat is het Oranjefeest op vrijdag 31 mei in Amicitia te Lekkerkerk. Met dank aan ‘de Vrienden van…’, een groep Krimpenerwaardse ondernemers met het hart op de juiste plek.

“Een tijdje geleden hadden we het over Dagbesteding Krimpenerwaard en hoe geweldig we vinden dat mensen met een verstandelijke beperking midden in de maatschappij actief zijn binnen de projecten,” vertelt Peter Verhage, één van de ‘Vrienden van…’. Daarom wilden we graag eens wat extra doen voor de doelgroep. Omdat in juni het EK Voetbal plaatsvindt en Nederland daar ook aanwezig is dachten we aan een ‘Oranjefeest’ voorafgaand aan dat toernooi. We kwamen al gauw in contact met Arjenne Timmer en hebben samen met haar een programma opgesteld dat voor iedereen leuk is. Uiteraard nemen wij alle kosten voor onze rekening. De deelnemers, begeleiders en vrijwilligers hebben gratis toegang. Ook het eten en drinken betalen wij.”

“Geweldig dat ‘de Vrienden van…’ dit voor ons willen doen,” zegt Arjenne Timmer. “Reken maar op een grandioos feest met een super DJ en gezellige muziek in een ‘oranje feestzaal’! En voor de deelnemers die het wat rustiger aan willen doen hebben we een zaal beschikbaar waar ze gezellig allerlei spelletjes kunnen doen, zodat iedereen aan zijn of haar trekken komt.”

Het Oranjefeest begint om 16.30 uur met de inloop en een welkomstdrankje. Om 17.30 uur gaan we met z’n allen eten in de grote zaal. Om 18.30 uur gaan de stoelen en tafels aan de kant en maken we er met elkaar een groot feest van, dat tot 20.30 uur duurt.

We hopen natuurlijk dat al onze deelnemers van de partij zijn op het Oranjefeest. Kun je niet aanwezig zijn, stuur dan een mailtje naar arjenne.stgkrimpenerwaard@gmail.com.